7 februari 2013

Silly face

 Vilken vinter vi har i år!! I går och i natt fick vi galet mycket snö...och det var ju bra eftersom lilltösen skulle åka "Veda och Barke-loppet" på förskolan. Det hade gott bra men varit långt och jobbigt!:) Siri var sååå stolt över sin medalj som hon hade fått när hon kom i mål!!

Årets första layout gjordes redan andra dagen på det nya året. Redan nu har jag en hög färdiga layouter som jag måste ta mig i kragen att blogga! Det var lilltösen som hamnade på den första layouten och jag blev riktigt nöjd med den...





 Alla papper kommer från My Minds Eye och släpptes i början av hösten. Nu har MME släppt nya fina papper och de finns hos Engströms Artstudio...liksom de "gamla" papprena!:)

Önskar er alla en fin fredag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken fin layout du fått till! Jag ser fram emot att se fler!!!
Försöker själv få till lite layouter men jag har inte så jättemycket saker och tycker nästan alltid att det fattas nåt...dekorationer eller så....och så blir dom liggande lite halvfärdiga.....ja, ja....man kanske får till det när man gjort ett antal och provat lite olika stilar......
ha en fin vecka!
Kram/Nettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails