15 februari 2013

Mina tankar om mitt skapande år 2013

 Förra året tyckte jag att mycket av det jag gjorde blev likadant...jag hade samma stil hela tiden...och det ville jag försöka ändra på! Det är något jag även detta år kommer att jobba på...att testa nya stilar...plocka lite här och lite där för att finna en ny stil för mig. Man blir liksom lite trött på det gamla emellanåt!:)

Det ska vara roligt att skapa och jag gör det för min egen skull! 

Mycket av min inspiration finner jag hos Two Peas in a Bucket. Det är en amerikansk butik med tillhörande blogg och Forum. Nytt för i år är att 6 dagar i veckan har de Free classes som är fulla av tips och ideér...

                                     
(Bild lånad från Two Peas in a Bucket)

Till varje "lektion" hör det till en utmaning också som man kan vara med och göra. Jag tänker haka på när jag har lust och tid.

    Jag kommer även detta år att fortsätta med Project Life



    cultivate a good life by Becky Higgins

    Jag låg efter nästan hela förra året men jag kom i kapp i november och sista december var 2012 års album klara! Det kändes skönt att jag fick ihop det på slutet. Det blev två album med ett uppslag för varje vecka plus en hel del extra...ska fota och visa någon dag...

    Jag har nu börjat årets album av Project Life och i år har jag bestämmt mig för att inte komma efter så mycket...utan jobba lite varje vecka i albumet. Det är väldigt roligt och hela familjen är engagerad i detta arbete. Barnen älskar att titta i dessa album...

    Jag ska fortsätta fotografera vår vardag och dokumentera den på olika sätt. Men jag vill också påbörja ett album med fotografier på mig när jag var liten och ett album tillägnat min mormor.

    I år ska jag fota allt jag skapar för det slarvade jag med förra året och det kändes inte så bra...man vill ju liksom ha lite koll på vad man gör under året...eller hur?


    Ja...det var lite om mina tankar inför ett nytt scrappigt år! Och det är ju redan februari...snart är det vår!!

    Inga kommentarer:

    LinkWithin

    Related Posts with Thumbnails