29 november 2012

Baka baka liten kaka

När jag kopplar av så bakar jag gärna...det är så skönt att få stå där i köket och bara ta det lugnt...gott blir det också!! Nu när julen närmar sig så letar jag recept på nya bakverk jag vill testa...det är ju så skoj!
Idag ska jag visa en layout som jag har gjort till min BoM (Boken om Mej). Jag har gjort layouten helt  utan mönstrat papper men istället använt mig av massor med färgglad tejp...Washitejp! 




De färgglada bradsen jag har dekorerat med högs upp kommer från Prima och finns hos Creativica. Bokstäverna är privata men liknande finns i butiken.

Ha det gott!

2 kommentarer:

Tesa sa...

Åh, den här gillade jag. Vilka underbara färger du har kombinerat ihop. Snyggt!

Kram Tesa

Annica sa...

Vilken snygg LO!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails