11 september 2012

Costume Crazy

 Denna vecka har vi Halloweentema inne i Engströms Artstudios blogg. Alla i design teamet har fått likadana papper ur My Minds Eye serien Lost & Found-Halloween. Jag har valt att scrappa en dubbellayout med de härliga papprena.  För massor med år sedan när jag började scrappa gjorde jag ofta dubbellayouter men sedan blev det bara enkelsidiga. Nu i sommar har jag upptäckt tjusningen med dubbellayouter igen...man får plats med många stora bilder och ändå ha plats för dekorationer!:)

Jag hittade ett gäng bilder från förra årets halloween då vår stora tjej, Ellen för första gången klädde ut sig till ett läskigt monster. Hon ställde gärna upp på lite fotografering!:)

Papprena ur My Minds Eye serien Lost & Found-Halloween är lika fina på både fram-och baksidorna med många klassiska mönster som prickar och ränder...


 Vänstra sidan...


Högra sidan...



 Siffrorna hittade jag i en låda här hemma och de stämplade jag lite med en clearstamps från My Minds Eye...


Jag ritade upp och klippte ut små pumpor på fri hand som jag satte fast med 3D-kuddar...


Precis som Anna-Lena aka Hönan har jag massor med papper kvar så det dyker upp fler alster med Halloweentema från mig framöver...

1 kommentar:

Chris_P sa...

Åhh vad snyggt!! Hon är så himla söt din flicka!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails