18 juni 2012

Nystädat pysselrum

För er som inte vet så ska jag byta ut min armbågsprotes som jag har i högerarmen sedan 13 år tillbaka. Den har lossnat och sitter löst så jag måste operera in en ny och det kommer att bli nu på onsdag. Jag läggs in i morgon tisdag på KS och hoppas att jag får komma hem på midsommarafton...vore ju trist om jag måste ligga kvar där över helgen...

Efteråt kommer jag att bli gipsad i ca 10 dagar och sen ska armen rehabiliteras...så jag lär inte kunna pyssla på ett bra tag...gissar att jag kommer att få scrapabstinens...:)


Idag har jag städat mitt scraprum så att det är ordning och reda när jag kommer hem. Men som alltid när jag har nystädat på pysselbordet så blir jag sååå pysselsugen...


Så jag scrappade en enkel layout nu i kväll. Allt för att vara upptagen så att jag inte hinner bli så nervös över operationen! Mollys Scrapbooking har tre roliga sommarutmaningar bl.a. en där man ska använda ett Mollykit. Jag plockade fram ett gammalt kit och gjorde en layout...men missade tyvärr att man också skulle följa en skiss...typiskt!;)




Jaja...jag fick i alla fall en layout gjord till Ellens fotoalbum!


Nu ska jag schemalägga några inlägg här på bloggen så att det inte blir helt tyst under sommaren...


Ha det gott!

4 kommentarer:

Maria sa...

Lycka till med operationen och glad midsommar!

KraM

Annika kort & gott sa...

Jag hoppas verkligen att operationen gått bra och att du fått komma hem!

Så kul att få se ditt pysselrum.
kram Annika

Zima sa...

Kul att få en titt i ditt pysselrum. Du får plats med mycket på liten yta, utan att det ser rörigt ut.

Läcker Halloween layout! Och snygga bilder!

Hoppas det gått bra med din operation och allt runtikring!

Lilo sa...

Härligt att se ditt pysselrum! Vill sitta där och skapa! =)
Layouten är grymt snygg!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails