18 maj 2012

Siri läser böcker...

Idag ska jag visa en layout som jag har gjort med två underbara papper…ett prickigt i vitt och svart och ett helt ljuvligt papper med ”Beatrix Potter” figurer. Vår lilla Siri fick ont i örat och behövde gå till doktorn och det måste så klart dokumenteras…


 Jag gjorde en egen blomma av en bit ostduk, en slags bomullsväv. Jag bara snodde runt ostduken och fäste den med en fin brads. Snabbt fick jag en egen blomma!





Jag har använt följande material:

Cardstock: Blå/Grön
Mönster papper: Graphic 45 Fairy Folk och Maja Design Sommartider.
Bokstäver: Några gamla jag hade hemma.
Stämplar: Forever Friends Black & Gold Clear Stamp Collection
Dekorationer: Ostduk, Brads Collection Pastell och stickers Woodland Animals and Mushrooms.
Häftprodukter: Tombo Mono Multi Liqud Glue och Stick it! 3D foam dots


 Allt material finns hos Creativica!

Ha det gott!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails