30 april 2012

Valborg

Vilket härligt väder vi har denna Valborg!! Visst brukar det alltid regna och blåsa och vara skitkallt! Men inte i år...solen skiner och Ellen har kortbyxor på sig...härligt!!

Siri har sovit middag så att hon ska orka följa med till brasan i kväll och Ellen lånade min Ipad och var på sitt rum i en timme. Jag själv blev sååå scrapsugen så jag satte mig och gjorde en layout till utmaning hos Mollys Scrapbooking. Det var en bild man skulle inspireras av...jag tog fasta på färgerna och alla lapparna på anslagstavlan.


Det blev en layout som jag slängde ihop...men som jag till slut blev jättenöjd med! Fotot har jag haft liggandes läng men inte vetat vad jag skulle göra med...likaså papprena från Magnolia...men nu så kom de till användning...



Nu ska jag städa köket och sedan förbereda för kvällens trerätters middag och i kväll väntar Valborgselden här utanför på ängen. Mysigt!!

2 kommentarer:

Maritha sa...

Åh en sån läcker tolkning av bilden!

Supersnygg Layout!

Aase sa...

Den blev ju super din layout....
Inspirationsfotot lockar till att ta tag i det :)

Ha en skön första maj! Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails