24 april 2012

Project Life vecka 4

Jag har märkt att det är fler och fler som blir intresserade av Project Life och det är jättekul! Jag ångrar inte en sekund att jag tog mig för detta projekt men visst tar det tid. Speciellt när man valt att scrappa de små rutorna och göra det mer personligt. Jag scrappar mycket i vanliga fall också och det jag fått mindre tid för nu är kortmakeriet. I år har jag nästan inte gjort några kort alls...

 Jag har fått frågan om vilket Core Kit jag köpt...jag har köpt Turquoise Edition. Det var inte mitt förstahandsval men eftersom det jag egentligen ville ha inte fanns inne när vi skulle beställa så blev det Turquosie. Jag är jättenöjd iallafall!! korten är jättefina och de jag inte gillar gör jag om lite...





Idag visar jag vecka 4...






Jag använder mycket washitape på mina sidor...det är roligt och enkelt att använda! Jag har ju en samling tejp som legat ett tag utan att komma till användning...men nu så...


Idag skiner solen...härligt!!

1 kommentar:

Sara sa...

Vilken skoj idé, jag har verkligen missat detta helt...ska klicka mig vidare på din blogg och läsa mer om det. :)

Kram kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails