20 april 2012

Mina kort till Påskparaden


 Förra helgen gjorde jag några kort till Svenskscrapbookings CC Påskparaden. Det var många roliga utmaningar som lockade mig...

Färgutmaning...använd rosa och blått. Det blev ett grattiskort till någon liten tjej...bra att ha i lager...

 Utmaning - gör ett kort med fjädrar på. Äntligen fick jag användning för mina fina fjäderstämplar från Magnolia!

Kortskiss - Det blev ett grattiskort i 50-tals stuk.

Jag använde papper som låg framme på bordet och det råkade vara October Afternoon..papper jag älskar!


3 kommentarer:

Mahlin78 sa...

Härligt våriga kort! Vilken härlig kombo av papper du använt på översta kortet!!!

Trevlig helg :-)

Zima sa...

Jättefina kort! Färgerna på papper/motiv/dekorationer passar verkligen ihop på ett fint sätt.

Sara sa...

Åh vilka fina kort! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails