27 februari 2012

Min symaskin

Varje tisdagkväll är vi några tjejer som samlas här hemma hos mig och syr i några timmar. Det är superkul! Jag älskar att sy och skulle göra det mycket mer om jag inte hade så ont i mina händer och armar. Jag har scrappat om min symaskin som är en kär ägodel för mig. Den används väldigt flitigt, nästan varje dag, mest för att sy i papper med.

Som bakgrund har jag använt baksidan av pappret Cherries Jubilee från My Little Shoebox som har ett läckert rutmönster. Jag har också använt spillbitar.


 Jag har gjort vimplar av två fina pins, lite Masking Tape och blingstenar. Eftersom layouten handlar om min symaskin så var jag ju bara tvungen att sy en söm med den!:) Lite fin bollfrans passar också temat bra.


Knappar tillhör min stora favorit när det gäller dekorationer så några sådana i brunt fick också vara med.





 Jag har använt följande material:

Cardstock: Rosa
Mönster papper: My Little Shoebox Farmes Market och Sew Cute
Bling: Papermania
Bokstäver: Echo Park Merry Christmas
Band: Blå bollfrans
Dekorationer: Pins, Masking tape Shibuya från YouDo, Knappar Brun Harmoni
Häftprodukter: Tombo Mono Multi Liqud Glue och Stick it! 3D foam dots

 Allt material finns att köpa hos Creativica.

4 kommentarer:

Mya sa...

Vilken underbar layout!
å att få träffas å pyssla med vänner så ofta låter så mysigt :)

Carina Lindholm sa...

åååå underbar layout!!

Zima sa...

Vilken härlig layout! Underbar färgkombination!

Chris_P sa...

Så himla fin layout!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails