7 februari 2012

Badkruka

 Vilken vinter vi fått! Just nu är det -15 grader här och det har legat mellan 15-24 minusgrader varje natt i mer än en vecka nu. Barnen älskar snön och nu är det mycket vintersport som gäller. De åker skridskor, skidor och pulka. Vilken glädje! Själv njuter jag av att det är ljust till kl: 16:30 om dagarna...det är sååå härligt att ljuset kommit tillbaka!

Jag var med i Scrapbrukets veckoutmaning för ett tag sedan. Det var en fin skiss man skulle tolka...


 Jag hade med mig skissen när jag skulle scrappa med vännen Lilo. Jag hade förbeställt papper och dekorationer från Lilo/Mollys Scrapbooking ur serien Nantucket från Pink Paislee. Det var mycket finare än jag trodde och det var riktigt roligt att skapa med dessa papper och dekorationer. Min tolkning av skissen blev så här...



Och vet ni vad...jag vann! Jippi!:)


1 kommentar:

Annie sa...

Å, så fin! :)

Kram,
Annie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails