8 januari 2012

Vardagen startar igen...

 I morgon startar vardagen igen! Jullovet är slut och det har varit ett härligt lov trots saknaden av snö. Idag slängde vi ut julgranen och hade en liten julgransplundring med dans runt granen och gott fika...mysigt och kul! I vår familj gillar vi vardagar så jag ser fram emot att skola, förskola, träning och annat startar igen...



 Nu i januari är jag med i något som kallas Creative Jump Start Summit 2012. Det är Nathalie Kalbach som startat det och med dagliga mail och inspirerande filmer sprider hon och hennes medhjälpare en stor dos av härlig inspiration för att få alla att komma igång med dunder och brak med skapandet under 2012! Första filmen handlade om vikten att "värma upp" precis som sportutövare gör. Men i vårt fall handlar det mer om att kladda och kleta lite innan vi sätter igång, antingen med färger eller med papper.

Ikväll har jag snabbscrappat lite...skulle egentligen bara "värma upp lite" men det blev en färdig layout på en kvart...nu är det för mörkt för att fota men bild kommer i morgon...efter min "uppvärmning" hamnade jag vid datorn igen och så blev det inte så mycket mer...:)

Nu väntar den spännande boken jag läser...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails