20 oktober 2011

Vacation

 Mitt fjärde bidrag till Scraptorgets cc kommer här...

Tävling nr 7 - Använd 3 stämplar.
Varken fler eller färre utan exakt 3 stämplar. Andra dekos får förekomma sparsamt, bara stämplarna är det man lägger mest märke till.





 Jag valde en hörnstämpel från Gummiapan och två textstämplar från Unity Stamp Company. Denna layout blev väldigt enkel men jag gillar den massor. Letade fram gamla bilder som snart är tagna för 3 år sedan när vi reste till Teneriffa. Nu är det väl på tiden jag gör ett album med bilderna...

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på pyssliga filmer på YouTube!

1 kommentar:

Annie sa...

Wow! Jag är ingen scrappare (jag har väl gjort något mini-album och några LO's i mitt liv), men när jag tittar på dina alster så vill jag scrappa! :D

Kram!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails