11 april 2011

Swap Time


Nu har jag skickat iväg min swap till A i Halmstad. Jag hoppas att några av sakerna kommer att passa! Här är vad jag skickade iväg...


Det skulle vara något...


1. Prickigt - Det blev ett blått band och en liten groda i metall med prickar på klänningen.

2. Kärt - Det blev spelkort med hjärtform, eftersom jag älskar att spela spel.

3. Nytt - Det blev tre små molnstämplar från Gummiapan.

4. Gammalt - Det blev några bokmärken i gammal stil.

5. Återvunnet - Det blev en etikett från mina nyinköpta jeans samt en egengjord blomma av tyg från mina gamla jeans.

6. Mjukt - Det blev en bollfrans i rosa.

7. Färgglatt - Det blev 5 små färgglada fjärilar i plast.

8. Fyrkantigt - Det blev en hög med fyrkantiga tygbitar.







Själv fick jag mitt swappaket i fredags och det var mycket smått och gott i det. Några av sakerna har jag redan använt...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails