15 april 2011

My little love

Här kommer en layout som jag har skapat åt scrapbutiken Creativica...

Att scrappa fotografier på mina barn hör till favoriten. Här har jag scrappat en underbar bild på min stora flicka…my little love! Det blev en layout i en lite romantisk stil. Jag har använt ett ljuvligt papper med små rosa rosor från Papirdesign och ett notblad som jag köpt på en loppis.

På den bruna fotomattan har jag klippt en vågad kant högs upp. Bokstäverna i ordet love blev dekorerade med några halvpärlor. Blommor och blad och ett vackert band…mer behövs inte…

Allt material finns hos Creativica. Jag fortsätter månaden ut att visa alster i Creativicas blogg varje tisdag...

Nu har jag packat scrapväskan för i morgon ska jag på stor scrapträff! Det ska bli såååå skoj!!!

Go´natt!

1 kommentar:

Chris_P sa...

Super fin!! Hon är så himla söt! Hoppas du fick en en trevlig scrapdag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails