17 mars 2011

It's What's Inside that Counts

Denna vecka sponsrar Glitterbabe´s Digis utmaningsbloggen Happy Monday Challange. Vi fick välja en stämpel var ur deras sortiment och jag valde en söt liten anka i countrystil. Temat för veckan är "It's What's Inside that Counts". Jag brukar aldrig dekorera mina insidor så jag gjorde det ganska enkelt...



Det roligaste med digitala stämplar är att man kan bl.a. själv bestämma vilken storlek man vill ha dem i...här skrev jag ut en stor bild till framsidan och en liten till insidan.

Det är fortfarande sjukstuga här hemma och i tre hela dagar har jag suttit med en liten i famnen...jag hoppas att hon är piggare i morgon så att jag får någonting gjort...

3 kommentarer:

Jeanette (Forest Ranger) sa...

Awesome card.. inside and out!

Karin sa...

sicket ursött kort! =) jättefint!
kram K.

TesaB sa...

Superfint! Härlig insida!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails