20 januari 2011

Grattis Far!

Idag fyller min kära pappa år och jag har skickat ett gratulationskort till honom. Han och hans fru skaffade en kattunge i somras så jag tänkte att det kunde passa med en katt på kortet...


Butiken Pysselmyran har en utmaning denna vecka...motivstämpling utan färgläggning. Det är en utmaning som passar mig bra!:) Här har jag sprejat ett vitt papper med ColorWash och sedan stämplat med en stämpel från Penny Black.


Jag har använt min senaste favoritpryl Distrezz-it-All. Älskar den just nu! Jag häftade med häftapparaten för att dekorera bandet lite...


Jag ville få till ett lite rufft och manligt kort trots den söta stämpeln...vet inte om jag lyckats men jag tror nog att min far blir glad för kortet i alla fall.


Grattis Pappa!!!

2 kommentarer:

Elizabeth P sa...

I love your card!!! beautiful shades of orange, cute image and gorgeous details! :)

Cath. sa...

Tror nog din pappa blir jätteglad! Det är supersnyggt och inte alls "för" gulligt!
Kramar!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails