15 januari 2011

Ett fruktmärke på näsan

Nu i kväll har jag laddat upp alla mina bidrag till kittävlingen hos Stellas.nu. Jag har köpt ett materialkit som ska användas till 5 tävlingar. Jag köpte ett färgglatt kit med paper från Echo Park. Kitet innehöll papper från serien Life is Good. Jag använde mest baksidorna på papprena eftersom jag har lite svårt för stormönstrade papper.

Sista uppladdningdag är idag och som vanligt är jag ute i sista stund. Jag fick till tre layouter i går och två idag men nu vart det för sent för att kunna ta några bra bilder. Men men jag får nöja mig med de bilder jag fick till för nu är jag ju så sent ute...

I kväll får ni se en av layouterna...

En layout i svart & vitt. En accentfärg fick man välja till...jag valde turkos.


De fina metalldekorationerna i form av två blad var med i kitet. Sammetsbandet hade jag här hemma.


Förra vintern hade Ellen "pippi" på fruktmärken och hon satte de alltid på näsan. Några har hon också satt på en skåpdörr i sitt rum...där gick jag nu i smyg och snodde ett...tyckte det passade bra att ha på layouten...:)


Eftersom mitt kit inte innehöll några svart/vita mönsterpapper så fick jag använda två cardstock från kitet och leta fram ett passande mönsterpapper i mina gömmor. Det prickiga bandet har jag rynkat ihop genom att sy en söm mitt på med symaskinen och sedan dra ihop det...


De andra layouterna visar jag en annan dag...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails