4 januari 2011

År 2011 ska bli fyllt av kälek & glädje

Jag har gjort en layout till en av månadsutmaningarna på Svensk Scrapbooking...

Januari - Tema BOM

Den här månaden ska man utgå från sig själv och temat är Förväntningar på 2011.

Inspirerad av vännen Jenny gjorde jag en layout med en massa stämplar och Distresser och med en dold journaling bakom fotografiet.



Hjärtat har jag gjort med hjälp av en Nellie´s multi frame die som jag fick när jag fyllde år. Visst är den fiiin!?


Sy på maskinen är alltid kul...här har jag sytt på stora siffror.


Ett collage av stämplar är roligt att göra!:)


Journalingen är dold bakom fotot och förseglat med två brads och en bit floss.


Jag tror att år 2011 kommer att bli ett spännande scrapår!:) Jag har två nya uppdrag som startar nu i Januari och det ska bli sååå himla kul! Jag har en resa till Karlstad och den mässa och forumträff som Svensk Scrapbooking ordnar där i början av Mars att se fram emot. Jag har hoppat på två utmaningar inför det nya året...att göra ett julkort i veckan och att göra en månadslayout varje månad.

Dessutom vill jag...
Använda mina Distresser mer och använda mina stämplar flitigare. Skapa för att det är kul. Sy på symaskinen oftare och göra egna dekorationer. Använda alla gamla papper och dekorationer jag har i mina lådor och skåp. Inköpsstopp blir det nästan hela året förutom på de mässor jag ska besöka. Slutligen ska jag försöka blogga dagligen...

Vad har du för mål med ditt skapande under 2011?

God fortsättning på er alla!♥

3 kommentarer:

jenny/e.j.m sa...

Men ååååååh så fiiin!!!!
Så fin i härliga sephia ton.
Vilken fin dies=)

Kram
Jenny/e.j.m

Laila sa...

Helt underbar!!! ♥

Anonym sa...

Hello Helen,
What a beautiful lay-out. Super!

Greetings, Myriam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails