10 januari 2011

Anything goes!

Idag startar utmaningarna hos Digi´s by Phooka. Varannan vecka kommer Digi´s by Phooka att utmana dig att skapa ett nytt projekt. En slumpmässig vinnare lottas och kommer att ett presentkort$10 i butiken.

Denna vecka är temat ANYTHING GOES! (Lätt som en plätt!:))


Jag har använt den söta stämpeln Kitten with gift.

De söta små hjärtanen är i filt och kommer från Stickercorner.com.


Skicka nu in bidrag till tävlingen! Har du ingen stämpel från Digi´s by Phooka så hittar du en gratis här...

Idag börjar vardagen och det känns rätt skönt! Jag ska påbörja en intensivrehab. Det kommer att bli hård träning fyra eftermiddagar i veckan under tre veckor...jag hoppas att jag kommer att bli starkare, orka mer, få mer rörlighet och gå ner lite i vikt...spännande!

Nu ska jag leta fram träningskläderna...

2 kommentarer:

Anne-Marie sa...

Supercute Helen, nice colors! Bye! Anne-Marie

Christa sa...

ilove this one so cute

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails