9 december 2010

December

Hej hopp...vad tiden går! Det är redan den 9 december...jag hinner inte riktigt med...
Jag har känt mig enormt stressad och trött den sista tiden så jag har haft varken ork eller tid till bloggande...men nu så...

En tändsticksask har jag lyckats pyssla ihop med en underbart fin digistämpel från Deedee´s Digis. Att dekorera tändsticksaskar är så roligt tycker jag...lagom stort och det blir något man kan använda...


Under december - dagarna fram till julafton försöker jag hinna med att fota ett foto om dagen. Tänkte göra ett litet minialbum sedan om våra julförberedelser julen 2010.

Här kommer två kort jag har tagit hittills...

Det är snö och åter snö...och kyla!

Tomten var här natten till den första december och satte upp paket med siffror på till barnens glädje. Ellen och Siri får öppna ett paket om dagen fram till julafton. Siri står gärna och känner och klämmer...


Slutligen en bild på våra två små grisar...

Hugo och Blixten äter och frodas! De växer så fort tycker jag...


In English:
Hi hope ... what time is ticking!
It is December 9...

I have felt extremely stressed out and tired the last time so I have not had neither the energy or time for blogging ... but now ...

I have made a box of matches with a wonderfully nice digis from Deedee's Digis. To decorate matchboxes are so nice I think ... just the right size and it becomes something you can use...

During December - the days leading up to Christmas, I try to keep up to shoot a photo a day. I plan to make a mini-album, it should be about our Christmas preparations - Christmas 2010th.


I morgon är det jag som bloggar hos Deedee´s...välkomna dit!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails