6 november 2010

Vinnare!

Nu har jag dragit två vinnare i min lilla utlottning av två presentkort hos Laserfrossa. Jag drog två lotter och på dem stod det...

BloggerZima sa...

Vilka härliga kort! Gillar dina färgsättningar, som vanligt! :)

Och stämpeln verkar vara väldigt detaljrik - och fin, så jag är gärna med i utlottningen.


BloggerNHL sa...

Dånar! Så fin stämpel!!! Väldigt fina saker du gjort med den också! Ja, jag har också länge velat beställa en stämpel, men det har inte funnits möjlighet till det.


Stort grattis till er!

Maila era adresser till mig, frokenh[@]yahoo.se (ta bort klamrarna runt @) så ska ni få en var sin kod att använda i butiken.


Nu väntar sängen...först ska jag bara packa scrapväskan för i morgon ska jag hem till min kära väninna Jenny och scrappa hela dagen. Jippi!!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ooooh, shiiit!!! Grattis Nina!!! Misstänker att du missat detta, så jag mailar dig ASAP!!!

Grattis till båda lyckliga vinnarna!!

Unknown sa...

Tack för besöket på min blogg, tack för dina snälla ord. Kram.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails