23 september 2010

Höstmys i Hagaparken

Denna vecka är det jag som visar alster i Scrapmoment.coms DT-maraton. Jag har gjort en massa olika alster med deras fina journalingkort.

Scrapmoment.com har massor med olika journalingkort och har ni inte varit inne och tittat på dem så skynda er in på denna sida...

Först ut är en layout som jag gjort helt utan mönsterpapper. Istället har jag använt Journalingkort från deras Nature-askar. Se bild ovan...

Det bruna bandet som löper över sidan kom med i månadskitet Ut i skogen. Därifrån kommer även den söta nyckelpigetejpen som löper parallellt med bandet.

Dom vackra höstlöven är utstansade med den puncher som kom med i kitet.

Där fick man också med dom söta små kompisarna, som ni också kan hitta i butiken.

Om ni är nyfikna på vad mer jag har gjort så får ni gå in på Srapmomens bogg och titta...annars får ni vänta tills imorgon för att få se det här på bloggen...

1 kommentar:

Karin sa...

Vilken fin layout med annorlunda upplägg, -gillar massor!
Ha en härlig helg,
kram K.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails