8 augusti 2010

Maränggrädde & jordgubbar

Här kommer ytterligare en layout som jag har gjort med material från Kitet från Mollys Scrapbooking. Åååh...vad jag älskar papprena som var med...


Det är första gången som jag sytt för hand på en layout! Det var så kul så det kommer jag att göra många fler gånger...:)


Lite vimplar!

Jag tyckte att det räckte med bokstäverna, vimplarna och de sydda stygnen som dekoration på denna layout...


Det var förra sommaren som jag skulle göra en marängtårta men misslyckades totalt så det blev istället en skål grädde blandat med hemgjorda maränger och jordgubbar ovanpå...sååå mumsigt!!!

3 kommentarer:

Annelie sa...

Vilken läcker LO - gillar verkligen det handsydda, det måste jag prova!

Sorken sa...

Mycket snygg LO! Och så gott det lät med märänggrädde och jordgubbar. Mmm!

Scrapmoment Hellen sa...

Superfint som vanligt! Älskar din glassgubbe LO oxå! Vet du att jag har en sån på vinden? (Fick den för 1000 år sen av AJ då hon hade kiosk.) Funderar på att sätta in belysning i den då vi flyttar tillbax till Sverige.

Glassoman, jag? Näää!!!

Kramar å tack för i sommar!!!
//Hellen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails