1 juli 2010

Skapa färgglatt

Mollys scrapbooking har en tävling där man ska samla frön i Stora Skattjakten! Den här gången skulle man skapa med vissa kriterier. Ju fler av kriterierna man använder, desto fler frön (poäng) samlar man ihop.

Bara att skapa ger 1 frö
Har man dessutom skapat färgglatt får man ytterligare 1 frö
Är minst en fågel med på alstret får man 1 frö
Har man med bokstaven M i rubriken så får man ytterligare 1 frö

Jag gillar ju att skapa färgglatt så visst måste jag vara med på denna roliga utmaning...



Det blev en layout om Siri. På bilden är hon 3 månader...tänk vad tiden har gått fort...
Det blev färgglatt med papper från Pink Paislee, fåglarna har jag stansat med QK och ett M blev det i rubriken.

Jag tror jag klarade utmaningen...

4 kommentarer:

MiaS sa...

Woooow, skitsnygg!!! Det är liftvarning, eller kanske ska säga liftlöfte på denna LO!

Lilo sa...

Jättesnygg!!! Gillar färgerna massor och vilka fina fåglar. Mango sitter och hurrar på dataskärmen här. ;)
Lägger upp din LO i bloggen senast ikväll! =)

Linda Muhr sa...

Hej Hegu!

Tack för tipset om tävling! La faktiskt upp mitt senaste alster som jag dessutom blev väldigt nöjd med själv en uggla!

Kram Linda

Karolina/karehed sa...

Vilken härlig LO! Gillar verkligen cirklarna och att du satt dekos i några av dem.
Kram Karolina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails