15 juli 2010

Färgglatt med en fågel

Det är inte lätt att få till något vid pysselbordet i denna sommarvärme men i förmiddags lyckades jag! Jag gjorde en layout till utmaningen som Mollys Scrapbooking har denna vecka. Jag är med och samlar frön (poäng) och det är superkul! Denna utmaning var att skapa med deras logga som inspiration. Jag inspirerades av färgerna gult och rosa, de lite sneda bokstäverna, fågeln och så tänkte jag på Lilo när jag gjorde min layout...hon gör så läckra layouter på ett sätt som jag aldrig lyckas med!♥

Men här har jag försökt i alla fall...


Här hemma har vi semester just nu och det märks både här i bloggen och på pysselbordet! Vi ägnar dagarna åt att svettas i värmen, åka på utflykter, ta sköna kvällsbad i sjön, läsa böcker, äta glass och bara vara. Så härligt!!

2 kommentarer:

Lilo sa...

Superfint!!! Du är knasig du, dina layouter är jättefina! De sticker ut och lyser av något färggrannt och fint jämt! Gillar dem!!! =) Ditt fina bidrag kommer upp i Molly-bloggen under eftermiddagen/kvällen! KRAM!

Anonym sa...

Den var jätte fin! Hoppas att ni har en riktigt härlig semester! Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails