13 juni 2010

Pysslig helg

Oj oj oj vilken pysslig helg detta har varit!:) Det började med att regnet öste ner i fredags så vi kom aldrig iväg till Öppnaförskolan dit vi annars brukar gå på fredagar. Istället var vi kvar hemma och bakade kladdkaka med extra mycket choklad och satt i köket och målade stämpelmotiv och pysslade kort. Det var sååå kul så det vill Ellen att vi skulle göra även igår, lördag och idag söndag. Så i helgen har jag hunnit med att göra många utmaningar i Scrap & Trycks CC. Jag har några kvar...vi får se om jag hinner få till lite mer nu i kväll innan tolvslaget...

Här kommer de jag hunnit med hittills...


1. Skiss LO

2. Kortskiss
Stämpeln kommer från Kortmakaren

3. Monokromatisk LO Stämpeln är en digitalstämpel från Cocoa Studio

4. Monokromatiskt kort Stämpeln är en digitalstämpel från Christy Croll

5. Bingo (stämpelmotiv-band-rivna kanter-fjäril) Stämpeln är en digitalstämpel från Cocoa Studio

6. Måste / Får inte
Stämpeln är en digitalstämpel från Meljens designs

7. Tema bröllop
Stämpeln kommer från Kortmakaren

8. Annorlunda kortvikning Stämplarna är digitala stämplar från Cocoa studio

9. Liftutmaning Stämpeln är en digitalstämpel från The Greeting Farms

10. Alter

Ellens bidrag till barntävling 2
Stämpeln är en digitalstämpel från Cocoa studio

P.s. Jag hann med tre alster till under kvällen så nu har jag gjort alla 10 utmaningar! Det vart lite snabbpyssel sista timmen men men jag är nöjd i alla fall att jag klarade av målet...alla utmaningar...

Nu är det inte många dagar innan nästa CC startar...här hos JP Hobby.

Nu säger jag go´natt!

6 kommentarer:

Elina sa...

Vad roligt att se dina bidrag! Det var en rolig cc.

Scrapmoment Hellen sa...

Wow vad du har varit produktiv! Underbara grejer som vanligt! Kul att du han fota allt så vi fick se! TFS!!!

Kramkram!
//Hellen

Cath. sa...

Jisses amanda, så mycket fint! Och så klart att Ellen brås på sin mor, så fint kort hon har gjort!
Kram på dig!

Lilo sa...

Men wow!!! Hur mycket har du skapat!!! Jag blir alldeles tossig när jag ser allt. Min prick-LO är det enda jag gjort på över en vecka!!! Och dina digitala stämplar är supercoola!

Elizabeth P sa...

What beautiful projects Helen! I love them all :)

Ingrid - Inola sa...

Så mycket fint du har hunnit med - tack för titten!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails