3 juni 2010

Cirkus

Jag fick en Handy Clip av min älskade DT-mamma Hellen på Scrapmoment.com. Jag prövade den genast och det var en fantastisk liten grej. Den kommer jag nog att använda flitigt. Jag har hängt den på min verktygsväska nu så att den alltid kommer att hänga med på alla pysselträffar.

Ellen älskar att gå på cirkus. I sommar tänker jag ta med henne på en föreställning och ha kameran med. Minialbumet ligger nu redo och väntar på bilder...:)


Det som håller ihop mitt lilla album är 2 st clips ditsatta med min Handy Clip och de sitter som berget!:) Det var mycket enkelt efter att ha läst bruksanvisningen som var med på svenska.

Boken har dekorerats med ett blad och en av Scrapmoments.com´s senaste nyheter; en söt röd trädekoration.


Och 2st fina pärlemor hjärtan som är mina stora favoriter just nu.


I morgon kommer jag att presentera vinnaren i min Bloggparty utmaning. Det ska bli spännande...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails