31 maj 2010

Tävlingsbidragen

Tusen tack till alla som har gjort så fina layouter! Jag har fått 11 stycken fantastiska bidrag till min utmaning i Bloggpartyt, 9 stycken uppfyllde kraven i den lilla twisten. Utmaningen löd...

Min utmaning är en skiss med twist...

Skapa en layout eller ett kort utifrån min skiss. Du får vända och vrida på den hur du vill, men man skall kunna se att det är denna skiss du har utgått ifrån.

Men lilla twisten är att ni måste ha med minst en fågel av något slag, något stämplat och något sytt. Sedan kan ni lägga till vad ni vill, men ni får inte ha med blommor. Klurigt va!?


Här kommer nu bilder på alla bidragen...



Juryn bestående av Ellen 5 1/2 år och min man Magnus kommer nu att utse en vinnare som presenteras här på bloggen fredag den 4/6 2010.

Visst är det spännande!?




2 kommentarer:

Malin sa...

Vad roligt att du har lagt upp alla bidragen i en slide. Kul att se alla tävlande en gång till på ett enkelt och smidigt sätt.

the80sme sa...

Tack söta! Hoppas du lägger ut resultatet på bloggen ska bli super kul att se vad du hittar på! ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails