26 april 2010

Ett litet tack...

Det finns så mycket som man kan göra med sina utstansade blommor. Här har jag dekorerat en flaska som jag har fyllt med te samt en liten After Eight-ask med blommor och blad. Det blir en fin present till någon som man tycker om!






Tagen är gjord med en stans. Texten heter Tack 3, liten och finns hos Kortmakaren.

Jag gav flaskan med te och chokladen till Zornitsa som tack för en jättefin barnvagn som vi fick till Siri. Tack ännu en gång Zornitsa!!

Om ni inte har besökt Zornitsas butik Scrapparazzi på Krukmakargatan 3 på Söder i Stockholm så gör det...där finns massor med fint!!!:)

2 kommentarer:

pysselpetra sa...

Snyggt! och en sån fiffig idé

Theresa/Tette sa...

Så himla snyggt!

Kanske vi syns vi majbrasan ikväll om inte så aa en riktigt härlig Valborg.
Scrap-Kram Tette

PS Jag ska komma förbi och betala mina skulder viiiiilken vår som helst ;-) DS

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails