21 april 2010

En stor tjej

Det kändes självklart att jag skulle scrappa bilderna på Ellen med sin Hello Kitty mössa när jag såg de söta små dekorationerna i Scrapmoments månadskit MIKI & friends. Kanten på layouten har jag spraymålat med ColorWash som jag just nu bara älskar! Istället för mönstrat papper har jag använt färgprover från färgaffären. Påsen som alla små saker låg i när jag fick dem har jag använt till att stoppa ner en tag i med lite dold journaling.


Blomman och hjärtgemet uppe i högra hörnet kommer från kitet. Hello Kitty etiketten kommer från något klädesplagg och pärlhjärtat har jag gjort tillsammans med Ellen.


Den söta MIKI-stickers, knapparna och dom mönstrade pappersremsorna kommer från kittet.

Här är den fjärilsmönstrade påse som småsakerna ur kitet kom i. Jag använde den som ficka för ett dolt journalingkort. Journalingkortet är sedan dekorerat med ett band och en liten bit av ett stjärnsnöre som finns med i kitet.


Ha en bra dag!

1 kommentar:

Lilo sa...

Läckert!!! Sådana små figurer och annat är skoj att använda på sina layouter, ska nog kika in där och se vad som finns! =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails