1 april 2010

April april...

Har du blivit lurad idag?

Min man Magnus hade hört på radion och läst på SR hemsida att FM-bandet ska skrotas från årsskiftet. Vi kan byta in din radio du har i sovrummet och få 1000 kr för den kom han och sa. Men är inte det ett aprilskämt frågade jag...hmmm...april april...:)

Läs om det här...

Själv blev jag lurad i morse när jag slog på datorn och skulle gå in och läsa på några forum!:) Det kom upp en liten ruta med denna text...

Pga. stort växande antal forum så har vi inte plats att hålla alla forum igång 24 timmar om dygnet. Därför har vi byggt en lösning som bygger på att forumen är online i 23 timmar istället för 24 timmar per dygn. Olika grupper av forum, varje timmen kommer tas offline för att lämna plats åt de övriga forumen. Med anledning av detta så byter vi namn från Forum24 till forum23.

Det tog en bra stund innan jag fattade att detta var ett skämt!:)

Läste ett roligt inlägg på Svensk Scrapbooking nu i kväll...

Varning! Många flytande scrapprodukter innehåller en kemisk förening, diväteoxid, som löser upp pappersprodukter. Det får även huden att luckras uppvid långvarig kontakt. Den är smak- och luktfri och därför svår att upptäcka. Infon har jag hittat på franska scrapsidan http://www.avrilpremier.fr. P.S. De har ursöta stämplar!


Men diväteoxid är ju ett annat ord för vatten och Avril Premiere är franska för 1:a april...kul kul!!:)

April april din dumma sill...


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails