28 mars 2010

I fredags fick jag hem mina ColorWash. Jag har testat dem lite i helgen och de är verkligen roliga att jobba med! Det blev ett kort till en av utmaningarna i Stellas "Winter Fun" tävling som jag deltar i.

Jag sprejade med färgen Butterscotch och sen stämplade med min nya Penny Black stämpel ovanpå med en brun stämpeldyna. Enkelt men snyggt...

De små rosorna var beiga först men blev lite bruna med hjälp av en brun stämpeldyna och lite stickles i färgen koppar.


Funderar på mitt nästa projekt med mina ColorWash...

4 kommentarer:

sari hänninen sa...

hmmm - onlinekurser... hur gör man då...?

kanske skall jag fortsätta göra videor genom youtube... :-)

d har jag faktiskt tänkt att göra - för d blev en väldig respons på den här sammanfattande videon :-).

Inga Larsson sa...

Jättefint kort..men vad är Colorwash för sort..är det något man vill testa..//Kram 7Inga

Chris_P sa...

ojojoj så fint kort!! Snygga färger! TAck för din fina kommentar!

Sara-SaGam sa...

Titta så bra deT blev! Enkelt och mycket snyggt. Ser fram emot att få se nästa resultat.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails