1 februari 2010

Januari i siffror

Layouter = 8
Altrade anteckningsböcker = 4
Kort = 8
ATC = 1
Decos = 2
Deco entries = 8
Övrigt pyssel = 1

Summa: 32 :D

I år tänker jag på kul hålla lite koll på hur mycket jag faktiskt skapar! 32 alster i januari är jag jättenöjd med med tanke på hur det ser ut hemma hos oss just nu och med tanke på att jag packade ner hela min pysselhörna och flyttade den en trappa upp i början av månaden. Det är ett arbete som inte riktigt är klart ännu...har en kartong kvar att packa upp, några pärmar att rensa och sen ska det också fixas med gardiner och lite hyllor på väggen. Sen så lovar jag att fota och visa bilder...


1 kommentar:

Scrapmoment Hellen sa...

Wow vad du e kreativ! Ta det lugnt nu bara så att du inte klipper dig i fingret! ;o)
Kramkram!
//Hellen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails