1 oktober 2009

Vinnarna!!


Nu så har jag med min mans hjälp lottat ut två tvådagarsbiljetter till Nordiska Stämpel & Scrapmässan i Göteborg den 17 - 18 oktober 2009. Min man fick säga två siffror mellan 1 och 25 eftersom ni är 25 stycken som vill vara med i utlottningen. Han sa 7 och 23 de som lämnat dessa kommentarer är...

Emelie sa...

Jag tar givetvis chansen att vinna en biljett till mässan.
Kram Emelie


och...

Daniela/Neliz sa...

Hej där!
Nu har även jag gjort ett inlägg om årets höjdpunkt (Är ju utan tvekan det, i alla fall för min del)

Här kan du se min post: http://neliz.se/?p=1626

Kram, Neliz


Grattis tjejer!!

Maila era adresser till mig så skickar jag biljetterna till er.
Min mailadress är frokenh[@]yahoo.se (ta bort klamrarna runt @)


1 kommentar:

Daniela/Neliz sa...

Taaaack!!! *kramar om*
Vad glad jag blev ska du veta :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails