24 oktober 2009

Göteborgsresan

Här har det varit lite bloggtorka nu i veckan. Jag förstår inte var tiden tar vägen...fastän jag är hemma på heltid så springer tiden iväg...

Förra helgen var jag till Göteborg tillsammans med min man och lilla Siri. Vi åkte tåg och bodde på fint lyxigt hotell. Det gick jättebra och var sååå skönt! Ellen var hemma hos mormor och hade minst lika roligt som vi. Jag besökte Nordiska stämpel & scrapmässan både lördagen och söndagen. Det var en helt fantastiskt rolig mässa. Jag träffade många goa vänner, shoppade en massa och njöt av all inspiration och all skaparlust. Nu längtar jag till nästa mässa i vår och hoppas på att jag kan åka dit då...

Här kommer lite bilder på mina mässinköp...

Kortmakaren hade en helt galen rea! Alla dessa stämplar köpte jag för endast 500 kr!! Vilket fynd! :)


Fina papper och material för att göra minialbum.


Ännu mer fina papper!



Smått & gott!


Promarker i nya färger som jag saknat!



Slutligen köpte jag mig en ny smart väska så nu väntar jag på nästa scrapträff jag ska på...



Under veckan som gick har jag scrappat en hel del med mina nya fina saker...bilder på det kommer senare i bloggen.


Nu säger jag go´natt! I morgon väntar en sydag tillsammans med min mor och en av mina kusiner. Det ska bli skoj!!


2 kommentarer:

Karolina/karehed sa...

Oj, så mycket fint du handlade på mässan. Det var kul att träffa dig!

Har kollat in alla dina fina bidrag till oktoberfesten på JP hobby! :-)

Kram Karolina

sari hänninen sa...

har du hunnit prova väskan ännu? jag är lite nyfiken på vad du tycker om den... :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails