18 september 2009

Jag är så glad...


Härom kvällen fick jag ett telefonsamtal från Taiwan. Det var Hellen som ringde. Hon äger webbutiken Scrapmoment och hon undrade om jag ville komma med i hennes Design Team. Gissa om jag blev glad!? Jag svarade Ja på en gång...

Scrapmoment är en liten butik som säljer roliga och annorlunda dekorationer för kortmakeri och scrapbooking. Där finns det där "lilla extra" som sätter pricken över i:et.

Här på Scrapmoments blogg finns en presentation om du vill läsa lite om mig.

Detta uppdrag ska bli så kul och jag ser fram emot en rolig höst...

Tack Hellen för förtroendet!

2 kommentarer:

sari hänninen sa...

men så roligt! grattis gumman!

Anonym sa...

Tack!! :) Jag älskar också solrosor! F'låt mitt sena svar, jag har varit borta i helgen och inte haft så mycket tid för bloggen :)

Ps - vet du om man får fota på scrapmässan?! Skulle vara GULD att få fota där inne bland allting - detaljer, macro m.m. :)

Kram Carro

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails