3 september 2009

Fotobok

Bilden är lånad från http://www.fujidirekt.se/fotobok/

Jag har länge funderat på att göra en fotobok. Jag har sett några stycken och de har varit jättefina. Nu fick jag ett bra erbjudande från Fuji så jag tänker testa dem. Det verkar inte så svårt bara man tar sig lite tid. Det svåraste blir nog att bestämma vilket tema fotoboken ska ha och vilka bilder som ska vara med. Det lutar åt att det blir en fotobok med vara bröllopsbilder i men jag är också väldigt sugen på att göra en bok om Ellen och Siri. Eller varför inte en om vår semesterresa till Teneriffa som vi gjorde i januari. Ja...det är svårt att bestämma sig...det får kanske bli flera fotoböcker...

1 kommentar:

Maiden sa...

Hallåj!
Jag kan verkligen rekommendera att göra en fotobok - jag har gjort två! Superkul å jättefina! Min son älskar att titta i dem!! Massa kramar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails