29 augusti 2009

Hampus

Här på denna layout har jag använt färgkartor som dekorationer som jag har tagit med mig hem från en färgaffär.

Tänk så liten och söt Hampus var när han var valp. Det är några år sedan som vår hund Hampus flyttade från oss men jag scrappar än i dag bilder som vi tog på honom. Det är ett sätt att få Ellen att fortfarande minnas honom. Själv tänker jag nästan dagligen på honom. Om ni har läst boken eller sett filmen "Marly och jag" så förstår ni hur Hampus var... Marly och han är ganska lika varandra förutom att Hampus som tur var aldrig förstörde något här hemma.

Idag ska jag pyssla med mina väninnor! :)

Ha en trevlig lördag!

Tillägg Lördag 29/8 kl. 18:13 - Detta inlägg skrev jag i morse utan vetskapen om att det är Hampus i almanackan idag...vilket märkligt sammanträffande!

2 kommentarer:

Zeldas matte sa...

Ha en skön scrap-dag med dina väninnor! Saknaden efter ett djur går över långsamt...och föroppningsvis glömmer man dom aldrig helt. Ta hand om dig

Malin/malwa sa...

En underbar LO med ett härligt foto! Och vilken rolig idé att använda färgkartorna som dekoration. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails