5 juni 2009

Ni har väl inte missat....

QK nya Spring gift set!? De är hur fina som helst...

Enjoy är grill tema, Relax strand tema, Reuse träd, växter och recykling och Flirt tjejsaker. Kortmakaren säljer dem så skynda att fynda! Varje gift set innehåller ett fint alfabet och många fina dies som alla är cookie cutter dies.

Jag fick ett så bra erbjudande från Kortmakaren att jag har köpt tre set...gissa vilka...

Jo...Relax...älskar krabban, snäckorna och en massa annat. Dessa kommer väl till pass till all scrapbooking om resor och strandliv.


Reuse...jag som älskar träd kunde inte motstå dessa fina...


Sist men inte minst Enjoy...som jag tvekade om jag skulle köpa först men är nu sååå glad att jag gjorde. Älskar det! Här har jag använt hamburgaren och myran...

Denna layout är gjord till Tingturas cyber crop som jag deltog i förra veckan. Just denna är gjord till en materialutmaning. Man skulle använda stämplar, akrylfärg samt något om egentligen inte var scrapmaterial. Man fick inte använda mönstrat papper. Jag klippte ut motiv från en Happy meal box...tyckte det passade bra till dessa foton... ;)


Visst är de fina!?

2 kommentarer:

Helen sa...

Väldigt fina! Är jättedåligt insatt i hur dessa fungerar, måste kolla upp detta!

Mill@n sa...

Frestare där! Reuse är min favorit.
Mina Stjärnnestabilities är Spellbinders och köpta på ebay. QK har likande nu såg jag, tror att de kallas cookie cutter el dyl. Happy hunting!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails