31 maj 2009

Yolis utmaning...

I början av Maj var jag en av tio som fick hem ett dekorationspaket av Yoli. Utmaningen var att använda allt i paketet på ett kort eller en layout. Jag fick dekorationer som gick i blått så jag valde att göra en layout om Hampus.


Jag valde att sätta nästan alla dekorationerna tillsammans i ena hörnet. Tagen var blå på framsidan men jag tyckte det var snyggare att vända på den. Det enda som jag har lagt till är vit cardstock, blå akrylfärg, svarta thickers och de små klisterlapparna med bokstäver.


Tusen tack Yoli för att jag fick vara med i din dekorationsutmaning! Nu ska det bli röstning inne på Yolis bogg...

1 kommentar:

Lena sa...

Grattis till vinsten. Jag stormgillar din LO. Den är bara såååå fin och du är superduktig// Lena som röstade på dig!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails