20 maj 2009

Svenska Decos

Jag har gått med i en mailinglista på Yahoo "Svenska Decos". Där har man olika swappar varje månad då man byter Decos, Decosquares och ATCs. Decosquares är som ATC fast i ett annat format, 4 x 4 inch. Decos är en liten bok som man gör med ett visst tema. Man dekorerar framsidan och sedan skickar man i väg den för att andra på listan ska dekorera sidorna i boken. Förhoppningsvis kommer boken tillbaka till en när den är färdig. Detta är så spännande! :)

Här är mina första Decos som jag gjorde i vintras till en RR (Round Robin) på Scrappiz.



Min första desosquare med tema vår...


Denna dekos gjorde jag i April och skickade iväg med temat Things that starts with "B"...

Det ska bli så spännande att sen få tillbaka boken fylld av härliga sidor...

2 kommentarer:

Maria sa...

Åh wow, de är superfina allihop! Jag blev lite kär i den med änglar och den gröna med fjäril på.

Du är himla duktig, har jag sagt det?
Kram på dig!

Annie sa...

Du gör så fina saker, jag är så glad att du är med i SvenskaDecos! Tack för reklamen!! Kram!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails