8 maj 2009

Ett år

Idag är det precis ett år sedan som vår hund Hampus flög upp till hundhimlen. Fortfarande saknar jag honom mycket. Han var speciell! Under semestern på österlen så läste/lyssnade jag på boken "Marley och jag" av John Grogan och det fanns så mycket igenkänning i den boken. Hampus och Marley var nog ganska lika varandra förutom att Hampus aldrig förstörde saker eller inredning.

Jag hoppas att Hampus har det riktigt bra där han är nu...

De fina papprena och dekorationerna på layouten kommer från Crate Paper. Dekorationerna har jag köpt av söta Hattifnatt på den nya loppissajten Crio. Det är en jättebra loppmarknad!:) Jag fick till och med sakerna levererade av Maria över en lunch. Tack Maria!

2 kommentarer:

Maria sa...

Jättefin LO! Förstår att du saknar Hampus - de är ju familjemedlemmar, djuren... jag saknar fortfarande vår katt fastän det gått 10 år.

Och tack för reklamen, kul att du är nöjd med ditt köp!

Kram och ha en fin dag!

Lotta sa...

Usch ja, det är så tråkigt när man mister en familjemedlem som dom faktiskt blir. Min Slarva, en labrador, har nu varit i hundhimlen i snart 9 år och jag saknar henne än. Men nu tror jag att hon och Hampus leker och har det jättebra däruppe tillsammans:)

LOen är i alla fall jättefin, härlig rubrik.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails