23 maj 2009

En skissutmaning

Denna layout har jag gjort till Landstokens skissutmaning. Det blev en layout med ett foto på Ellen när hon har sitt 4-års kalas. Tänk att det snart har gått ett år och att hon i sommar fyller 5 år. Vart har min lilla tös tagit vägen!? :)

Även här har jag använt papprena från Nooks månadspaket, de blev en stor favorit hos mig. Speciellt dessa två i grönt och rosa. Den fina grenbården från QK finns med här också men här har jag bara använt en mindre bit av den.

De vackra blommorna i "Manchestertyg" var också med i månadspaketet. Här dekorerar de layouten tillsammans med några knappar och lite "bling".

Tjingeling!

3 kommentarer:

Tiggy sa...

Vilka underbara blommor! Läcker LO också såklart. :)

Cattis sa...

Sååå mycket fint och inspirerande du har gjort! Försöker hitta tillbaks till mitt skapande, har fastnat, och måste nog hämta lite inspiration bland mina favvobloggar.

Kram/Cattis

Yoli Design sa...

wooooow så mumsigt det ser ut...
blir sååå sugen på att ta en tugga... :P

Superläcker LO.. Härliga färger och underbara dekos... fina detaljer som alltid!! :D

Kraaaaaaaaaam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails