6 maj 2009

En bra postdag!

Ända sedan jag var liten så har jag älskat att få post. Jag hade massor med brevvänner när jag var i yngre tonåren. Nu för tiden är det inte så många brev som kommer...men desto fler paket! :) Härom dagen var en riktigt bra post dag! Jag fick en avi om ett stort paket som min man fick hämta på "posten" för att det nästan vägde 5 kg. Det var mina album från American Crafts som jag hade förbeställt genom Designat. De hade skrivit min adress så himla fint så jag var ju bara tvungen att ta ett kort på paketet. :)
Jag fick även ett litet paket som kom ända från Taiwan. En gammal skolkamrat till mig bor i Taiwan och har nu öppnat en svensk scrappbutik - Scrapmoment. Jag var ju bara tvungen att beställa lite söta dekorationer och speciellt nu när det är fraktfritt! Tusen tack Hellen för det lilla extra!

Samma dag kom även min beställning på blommor från England. Jag beställde lite olika sorters blommor och två påsar dekorationer i textil...paketet kom på 2 dagar och billigt blev det också!
Denna dag kom även ett litet dekorationskit av Yoli. Hon har en dekorationsutmaning på sin blogg som jag har hakat på... Tusen tack Yoli! Jag ska fundera lite på vad jag ska hitta på med alla fina dekorationer.
Tja, det var väl ingen dålig postdag!? Nu dröjer det nog ett tag innan det kommer så här roliga saker i brevlådan igen...

Tjingeling!

2 kommentarer:

Susanne sa...

Wow! Vilken trevlig postdag! Vad fin den nya bloggen blev.

Susanne sa...

Vilken jätte fin ny blogg.
Vilka super söta kort.
Vart i england har du beställt blommor??? Jag älskar blommor.
Hoppas ni mår bra Susanne

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails