15 maj 2009

Fler utmaningar...

Denna layout gjorde jag till en utmaning på Allt om scrap´s Cybercrop. Man skulle välja ett kort eller en layout från denna blogg http://ninnisscraping.blogspot.com

Jag valde att lifta detta kort...



Jag tog fasta på hur papprena var placerade och blomman. Detta är en ultraljudsbild på Ellen när hon låg i magen. Vi gjorde tre ultraljud när Ellen låg i magen och det var lika fantastiskt varje gång att få se henne där inne...


Jag gjorde också en skissutmaning med tema sommar och sol. Man skulle tolka denna underbart färgglada skiss...
Jag gjorde en färgstark layout med spillbitar och prickig cardstock som jag älskar. Den är sååå himla fin! Gillar också mitt senaste alfabet från QK "Rainbow" som finns att köpa hos Kortmakaren.

Trevlig helg!

1 kommentar:

sari hänninen sa...

kul o c dig använda rainbow-alfabetet...
själv har jag lite svårt för d... även om jag bara störtköpte d när jag såg d för första gången... d kommer verkligen till sin rätt här...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails